تولید بهترین چمن مصنوعی شهر کرد

تولید چمن مصنوعی شهر کرد با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا انجام می شود و روانه بازار فروش می شود. چمن مصنوعی ماده ای پوششی است که در محیط های مختلف به جای علف طبیعی استفاده می شود. نگهداری این نوع چمن بسیار آسان و راحت می باشد و همچنین از دوام بسیار بالایی برخوردار بوده است و همین عامل باعث محبوبیت و فروش شده است.

تولید بهترین چمن مصنوعی شهر کرد

بررسی ویژگی انواع چمن مصنوعی

بررسی ویژگی انواع چمن مصنوعی چمن مصنوعی از نظر شکل و ظاهر شباهت بسیار زیادی به چمن مصنوعی دارد و ارتفاع رشته های چمن در آن 15 میلی متر می باشد و از نخ مونوفلامنت بافته شده است. از مهمترین مزیت های این چمن می توان به بافت دوگانه و قیمت مناسب آن اشاره نمود. چمن مصنوعی در انواع مختلف می باشد از جمله:

  • چمن مصنوعی گرین دارای ارتفاع 25 میلی متر بوده و نوع نخ آن مونوفلامنت می باشد و بافت داخلی آن محکم بوده و پوشش فوقانی آن به رنگ های سبز و لیمویی است
  • چمن مصنوعی موکتی که از نخ های پلی اتیلن و مونوتیپ تولید شده و ارتفاع رشته های چمن در این محصول 10 میلی متر می باشد.
  • چمن مصنوعی سافت 20 یکی از لطیف ترین نوع چمن مصنوعی می باشد که به رنگ سبز زیتونی، سبز تیره و زرد بوده و شباهت کم نظیری با چمن طبیعی دارد. این محصول تراکم بسیار خوبی داشته و در مجتمع های آموزشی، مدارس، ویلاها، ، ساختمان‌های رفاهی، کنار استخرها، باغ‌ها، تالارها، باغچه‌های سقفی، تراس‌ها، حیاط‌ها، بالکن‌ها و… استفاده می شود.
  • چمن مصنوعی آمیتیس دارای ارتفاع رشته های 5 سانتی متری بوده و در هر 10 سانتی متر 24 گره وجود دارد. این محصول در مکان های لوکس بسیار استفاده می شود.

شرکت پخش چمن مصنوعی شهر کرد

شرکت پخش چمن مصنوعی شهر کرد شرکت پخش چمن مصنوعی باغ همواره تمام سعی خود را برای به دست آوردن بازار جهانی می کند. استفاده و فروش چمن مصنوعی به دلیل کاربرد فراوانش بسیار گسترش یافته است. چمن مصنوعی از الیافی تولید شده که از نظر ویژگی های ظاهری با چمن طبیعی بسیار شباهت دارد.

چمن مصنوعی با توجه به کاربرد و ویژگی های که دارد در انواع و اقسام مختلف تولید می شود و به بازار فروش عرضه می گردد. این محصول برای زیبا سازی منازل پاسیو استفاده می گردد و کاربرد بسیار وسیعی دارد.

در صورتی که قصد خرید چمن مصنوعی برای باغ و هر مکان دیگر را دارید می توانید با مشاورین ما در تماس باشید. چمن مصنوعی توسط تولید کنندگان این محصول تولید می باشد و مراکز فروش چمن مصنوعی برای فروش بهتر محصولات خود روش های مختلفی را ایجاد کرده اند تا مشتریان بتوانند راحت تر به خرید چمن مصنوعی بپردازند. کارخانه های تولیدی در طول سال ها دچار روند تغییراتی در تکنولوژی هایی که برای تولید به کار می بردند، شده اند که کیفیت بالایی را ایجاد کرده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما