مراکز فروش دیوار سبز مصنوعی

دیوارهای سبز امروزه توانسته اند جایگاه خود را در بین وسایل تزیینی پیدا کرد و در واقع نسل جدیدی از لوازم تزئینات دکوراسیون میباشند. با ابداع دیوار سبز مصنوعی، دیوارهای تزیین شده لوکس در انواع طرح ها و رنگ ها تولید و عرضه می گردند. این دیوارها در واقع یک نوع پوشش گیاهی می باشد که بر روی سطوح عمودی مانند دیوار نصب می گردد و بر زیبایی محیط ما تاثیر بسزایی گذاشته و یک دکوراسیون لوکس را تشکیل می دهد. مجموعه ما مراکز فروش دیوار سبز مصنوعی می‌باشد و محصولات خود را با کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

مراکز فروش دیوار سبز مصنوعی

شناخت ویژگی دیوار سبز مصنوعی

شناخت ویژگی دیوار سبز مصنوعی همانطور که اشاره شد دیوارهای سبز مصنوعی دارای مزایای زیادی می باشند مثلاً عدم نیاز به آب، هوا، نور، کود، سمپاشی، هرس و تنظیم رشد و کنترل آن. این مزایا باعث شده است تا این دیوارها ، طرفداران زیادی داشته و محصولی پر فروش باشند. همچنین این دیوارها به جهت زیبایی و شادابی در تمام فصول سال می ‌توانند بر زیبایی‌ محیطی که مدنظر داریم تاثیر همیشگی داشته باشد. دیوار سبز مصنوعی قیمتی پایین تر از نوع طبیعی آن داشته و نیز به راحتی نصب و اجرا می گردد. برای نصب دیوار سبز مصنوعی، نیاز به عایق کاری دیوار زمینه در مقابل رطوبت نمی باشد که این نیز از ویژگی‌ها و محاسن دیگر این دیوارها می باشد.

این نوع دیوار سبز قابلیت نظافت و تمیز کردن آسان داشته و همچنین ماندگاری طولانی مدت دارد. این نوع تزیینات در واقع فضایی متفاوت به دکوراسیون ما می بخشد. اکثر ما عادت داریم برای محیط زندگی و کارمان از گل و گیاه چه به حالت طبیعی و چه مصنوعی استفاده نماییم ولی استفاده از این نوع پوشش ها به حالت عمودی روی دیوار و یا سطوح عمودی، می تواند تجربه ای جدید و محیطی متنوع و به مراتب زیباتر را ایجاد نماید. بازار مصرف این کالا روز به روز با رشد روز افزونی مواجه بوده و تقاضا برای استفاده و نصب محصولات گیاهی مصنوعی بسیار افزایش پیدا کرده است.

در هنگام خرید این محصول توجه داشته باشید که آن را از مراکز معتبر تهیه نمایید چراکه برخی محصولات گیاهی مصنوعی تولید شده از نظر کیفی در سطح پایینی بوده و زیبایی و دوام لازم را ندارند.

قیمت عمده دیوار سبز مصنوعی

قیمت عمده دیوار سبز مصنوعی در سالهای اخیر بیشترین سهم تولیدات گل و گیاه و درخت مصنوعی، متعلق به کشور چین می باشد. کشورهای غربی نیز در این زمینه پیشتاز بوده و محصولات با کیفیتی را ارائه می نمایند. مجموعه ما در زمینه فروش چمن مصنوعی 90% – گرین وال(گرینوال) مصنوعی یا دیوار سبز فعالیت دارد و محصولات خود را با بالاترین سطح کیفی و قیمتی مناسب به مشتریان عزیز ارائه می نماید. عزیزان جهت دریافت قیمت عمده دیوار سبز، می‌توانند به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های مجموعه تماس حاصل نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما