فروشندگان چمن مصنوعی باغ

در سال‌های اخیر فروشندگان چمن مصنوعی سعی کرده اند که به محصولاتی با کیفیت تر را به مشتریان خود عرضه کنند تا بتوانند فروش خود را افزایش دهد و به خوبی با سایر رقبای خود در بازار رقابت بپردازند.

با توجه به اینکه چمن مصنوعی باغ دارای قیمت تقریباً بالایی می باشد فروشندگان بهتر از سعی کنند این محصول را به قیمت عمده به مشتریان عرضه کنند تا همه مردم امکان خرید آن را داشته باشد.

فروشندگان چمن مصنوعی باغ

شناخت انواع چمن مصنوعی باغ استاندارد

شناخت انواع چمن مصنوعی باغ استاندارد آشنایی با انواع چمن مصنوعی باغ:

امروزه انواع و اقسام چمن مصنوعی مناسب باغ تولید و به بازار عرضه شده است که افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود این محصول را خریداری کند در این بخش به برخی از انواع این نوچمن ها اشاره می کنیم:

  • چمن مصنوعی با الیافی با ارتفاع بلند این چمن ها غالباً برای فضاهای مختلف مانند باغ زمین های فوتبال و یا زمین های بازی و یا هر فضای دیگر قابل استفاده می باشد استفاده از این نوع چمن ها برای محیط های باز توصیه می شود زیرا این نوع چمن مصنوعی شبیه به چمن طبیعی بوده و ویژگیهای آن باعث طبیعی بودن محیط زیست می گردد.
  • چمن مصنوعی با الیافی با ارتفاع متوسط این محصول هم برای فضاهای گوناگون مانند محیط های بازی کودکان و یا حتی حیوانات خانگی خیلی مناسب می باشد از این مجتمع برای تزیین محیط های مختلف هم استفاده می کنند محیط هایی مانند باغ استخر و غیره برای استفاده از این محصول بسیار مناسب هستند و غالباً ارتفاع این نوع چمن ۳۵ میلیمتر است.
  • چمن مصنوعی با الیافی با ارتفاع کم در محیط هایی با حجم ترافیک بالا و تردد همچنین رفت و آمد مردم بهتر از از این نوع چمن مصنوعی استفاده شود در واقع برای مکان هایی مانند مراکز داخل خانه بالکن و غیره از این نوع نمی‌توانید استفاده کنیم این نوع چمن دارای فشردگی بالایی از از این رو برای فضا های مذکور بسیار مناسب است ارتفاع این چمن بین ۱۵ تا ۲۵ میلیمتر می باشد.

شرکت پخش چمن مصنوعی باغ

شرکت پخش چمن مصنوعی باغ قابل ذکر است که شرکت ما به عنوان یکی از شرکت های اصلی و عمده پخش چمن مصنوعی باغ می باشد که انواع و اقسام چمن مصنوعی مناسب محیط های مختلف و به خصوص باغ را تولید کرده و به مشتریان عرضه می کند. بهتر از تولیدکنندگان این محصول را از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید کرده تا طول عمر و ماندگاری آن را بالا ببرند در غیر این صورت افرادی که این محصول را خریداری می‌کنند مجبور هستند که زود به زود چمن را تعویض کرده و هزینه ای گزاف بابت خرید و نصب آن بپردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما