فروش انواع چمن مصنوعی صادراتی

انواع چمن مصنوعی صادراتی با کیفیت بسیار مرغوب قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد. مراکز صادراتی این محصول مصنوعی را با قیمت کلی و در حجم زیاد روانه بازارهای مقصد می کنند. فروش انواع چمن مصنوعی با برخورداری از کیفیت درجه یک و بسیار عالی از طریق مراکز فروش غیر حضوری یک فرصت بسیار خوب و ناب برای شما مشتریان گرامی است.

فروش انواع چمن مصنوعی صادراتی

مشخصات چمن مصنوعی مرغوب

مشخصات چمن مصنوعی مرغوب چمن مصنوعی خوب باید دارای ویژگی هایی باشد که تا مدت های طولانی قابلیت استفاده داشته باشد. به لحاظ تراکم و بافت و الیافی که در آن به کار می رود باید به قدری حجیم و فشرده باشد که با راه رفتن های مکرر کیفیت اولیه خود را از دست ندهد. زیره آن باید به گونه ای باشد که آب را به خوبی از خود عبور دهد و در عین حال استحکام لازم را داشته باشد.

قابلیت شستشو و جارو کشیدن را داشته باشد. بلندی الیاف بستگی به فضایی دارد که قرار است در آن نصب شود. در برابر شرایط جوی مقاوم و پایدار باشند و بافت آن دچار آسیب نشود. نرمی و لطافت خوبی داشته باشند و در عین حال خشن نبوده و اگر بر اثر یک اتفاق فرد دچار سقوط و تزلزل شد به واسطه افتادن روی این نوع چمن آسیب نبیند.

به لحاظ درجات رنگی باید کاملا طبیعی باشد و مصنوعی بودن آن احساس نشود و دوام و ماندگاری قابل توجهی برخوردار باشد. روی هم رفته باید گفت معمولا تمام موارد مذکور کم و بیش در این محصول نهفته است منتهی برندی که ارائه دهنده آن نیز می باشد حائز اهمیت است.

کارخانه تولید چمن مصنوعی صادراتی

کارخانه تولید چمن مصنوعی صادراتی چمن مصنوعی صادراتی با درجات کیفی بسیار خوب در ابعاد و اندازه های متفاوت و برندهای گوناگون قیمت عمده و مستقیم از طریق کارخانه های تولیدی مستقیم وارد بازار می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. تولید چمن مصنوعی با کیفیت مرغوب توجه بسیاری از مشتریان را در صنایع مختلف معطوف به خود نموده است.

تولید چمن صادراتی در حجم انبوه انجام و در انواع مختلف و رنگ های متعدد و برند خوب وارد بازار می شود. یکی از برندهای خوب و معتبر پایا چمن یا پایا منظر می باشد که در خصوص فروش چمن صادراتی فعالیت های عمده ای دارد و همواره محصولات خود را با ارائه بهترین کیفیت ها روانه بازار می نماید.

شما مشتریان گرامی می توانید برای ثبت سفارش از طریق برقراری ارتباط با واحد فروش اقدام نمایید. قیمت فروشنده متناسب با کیفیت و کمیت محصول عرضه شده می باشد ضمن اینکه با روش عرضه مستقیم در معرض فروش قرار داده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما