قیمت انواع گرین وال مصنوعی

قیمت گرین وال مصنوعی با توجه به ابعاد و نوع موادی که برای تولید این دیوارها به کار برده می شود با یکدیگر متفاوت می باشد. با توجه به این که در طی سال های اخیر نوسانات ارزی بسیار فراوان بوده و این کالاها نیز تحت تاثیر این نوسانات قرار می‌گیرد در بازار قیمت ثابتی ندارد اما این مرکز فروش همواره در تلاش بوده تا بتواند محصولات خود را با قیمت ارزان‌ تر به مشتریان عرضه کند تا نیاز آن ها را برآورده سازد، بنابراین مراجعه به این فروشگاه می تواند موجب خرید گرین وال مصنوعی با قیمت ارزان شود.

قیمت انواع گرین وال مصنوعی

شناخت مصارف گرین وال مصنوعی

شناخت مصارف گرین وال مصنوعی باید بدانید گاهی اوقات شرایط محیطی برای کاشتن گیاهان متعدد مناسب نمی باشد مثلاً این که در فضا نور کافی وجود ندارد یا این که گاهی اوقات کارفرمایان به دلیل مشغله های فراوان شرایط نگهداری گیاهان طبیعی را ندارند در این هنگام معماران برای این که بتوانند دیوارهای سبز و زیبایی را درست نمایند از گرین وال مصنوعی استفاده می‌ کنند.

این محصولات به عنوان یک پوشش دهنده درجه یک و زیبا برای پوشاندن دیوار ها مورد استفاده قرار می گیرند این محصولات نیاز به نگهداری مداوم نداشته و همچنین نصب بسیار آسان دارند و در هر نقطه از فضای بیرون و یا فضای داخلی که نور نباشد قابلیت نصب داشته و به عنوان یک دیوار جدا کننده در محیط نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

این محصولات به عنوان دیوار سبز مصنوعی نیز شناخته می‌شوند و دارای مقاومت بالایی بوده و همچنین سبک هستند که به راحتی جابجا شده و می توان برای جداسازی فضاها نیز از این کالا استفاده نمود.

تولید کنندگان گرین وال مصنوعی

تولید کنندگان گرین وال مصنوعی تولید گرین وال مصنوعی توسط تولیدکنندگان این محصولات در کشور ایران با استفاده از بهترین متریال های روز دنیا و همچنین جدیدترین ماشین آلات صنعتی موجب شده است که کیفیت این کالاها بالاتر رفته و زیبایی آن ها چندین برابر محصولات خارجی باشد و از لحاظ قیمتی نیز دارای قیمت مناسب تری گردند.

تولیدکنندگان این محصولات معمولاً گرین وال را به دو صورت شاخه ای و پنلی تولید می‌کنند که معمولاً پنلی آن ها در کنار یکدیگر چسبیده شده و به صورت یکپارچه هستند، اما نوع شاخه ای آن ها به صورت تک شاخه بوده و می توان بر روی دیوارهای گوناگون نیز آنها را نصب نمود.

البته که بیشترین میزان استفاده از این کالاها در فضاهای آموزشی و تفریحی بوده و بیشتر افرادی که دارای مراکز تجاری و تفریحی هستند آن ها را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان خریداری می‌ کنند تا بتوانند خرید ارزان قیمت داشته باشند و کالاهای با کیفیت تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما