کارخانه چمن مصنوعی صادراتی با کیفیت

قابل توجه شمایی که میخواهید تلفیقی از طبیعت در زندگیتان باشد و شمایی که به محیط زیست و زیبایی آن اهمیت می دهید و دوست دار طبیعت و حامی محیط زیست هستید

کارخانه چمن مصنوعی “پایا” در خصوص تولید انواع چمن مصنوعی صادراتی با کیفیت ، تحت عنوان پایا چمن و پایا منظر مناسب انواع کاربردها و مطابق با سلیقه شما انواع محصولات را به شما عرضه می دارد

کارخانه چمن مصنوعی صادراتی با کیفیت

مشخصات فنی چمن مصنوعی

مشخصات فنی چمن مصنوعی همه ما قطعا مایل به استفاده از گل و گیاه هستیم و با دیدن طبیعت روحمان تازه می شود ، اما می دانیم که چمن طبیعی احتیاج به شرایط آب و هوایی خاص و رسیدگی و آبیاری مرتب دارد که علارغم این رسیدگی ها عمر کوتاهی دارد . از این رو تمایل به استفاده از چمن مصنوعی افزایش یافته زیرا چمن مصنوعی احتیاج به آبیاری و کود دادن و آفت کش و چمن زنی را ندارد بلکه فقط احتیاج به جارو زدن دارد و با این وجود عمری طولانی داشته و اگر در انتخاب چمن مصنوعی دقت کنیم و باکیفیت باشد ، رنگش هم عوض نمی شود.

از جمله المان های برتری چمن مصنوعی پایا و ویژگی های مثبت آن میتوان به این نکات اشاره کرد : ظاهری زیبا ، مقاوم بودن در برابر اشعه ماوا بنفش و عدم تغییر رنگ و رنگ پذیری ، مقاومت در برابر دماهای پایین و بالا ، دارای منفذ جهت عبور آب باران ، بهداشتی بودن و مهمترین نکته قیمت مناسب آن است .

از نظر علم روانشناسی رنگ سبز القا کننده ی حس تمیزی و شادابی است ، از این رو استفاده از چمن مصنوعی در محیط هایی که توقع وجود چمن طبیعی را در آن نداریم مثلا در آسانسور یا هر فضای دیگری ، آن فضا را سرشار از انرژی مثبت و حس تازگی می کند . به بیان ساده تر استفاده از چمن مصنوعی تلفیق کردن طبیعت و شادابی و حس سرزندگی با زندگی های پر مشغله و پر استرس امروزی است . چه بسا از چمن مصنوعی برای فضای کاری استفاده شود که خود باعث کاهش خستگی و افزایش شادابی و به دنبال آن افزایش هوشیاری و بازده کاری می شود.

عرضه بهترین چمن مصنوعی صادراتی

عرضه بهترین چمن مصنوعی صادراتی عرضه بهترین چمن مصنوعی توسط کارخانه چمن مصنوعی پایا

این که شما به عنوان یک خریدار بتوانید یک چمن مصنوعی استاندارد را از سایر انواع چمن‌های مصنوعی تشخیص دهید نیازمند برخورداری از آگاهی کافی نسبت به ویژگی‌های چمن مصنوعی باکیفیت استبکه کافی است برای خرید انواع چمن مصنوعی مناسب انواع کاربردها ، به سایت www.payachaman.ir مراجعه کرده و با مشورت و راهنمایی مشاوران ما سفارش خود را ثبت کرده که در اسرع وقت برای شما در هر کجای ایران باشید ارسال خواهد شد.

ضمنا میتوانید با مراجعه به صفحه ایستاگرامی paya_manzar@ نمونه کارهای ما را مشاهده کرده و با کار سایر کارخانه ها مقایسه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما